FAQ

VRAGEN MET BETREKKING TOT DE BEAUTYBOX

Waarom de Beautybox?
Door het gigantische aanbod van beautyproducten en de hoge frequentie van nieuwe productlanceringen is het moeilijk om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Beautybox is hierop het antwoord! Met de kennis en input van verschillende beautyexperts, beautyjournalisten en andere beautypassionista's wordt maandelijks een verrassingsbox vol met luxe beautysamples samengesteld; van prachtige high-end merken en niche brands tot de nieuwste innovaties op de markt. Zo blijf je altijd op de hoogte van de laatste beautytrends en hoef je nooit meer miskopen te doen; try before you buy!

Wat kan ik verwachten van de Beautybox?
Iedere maand ontvang je een prachtige box met daarin minimaal vijf luxe beautysamples en exclusieve aanbiedingen. Het is altijd een mix van verschillende soorten producten in de categorieën skin & body-care, parfum, make- up en hair-care. De samples kunnen variëren van de miniatuurversie van het originele formaat, maar het kan ook een travelsize of zelfs fullsize verpakking zijn! Wij streven ernaar om je te verrassen en brengen daarom alleen het beste wat de beautybranche te bieden heeft bij jou thuis.

Welke merken zitten in de Beautybox? 
De producten die in de Beautybox zitten, zijn elke maand een verrassing. Op deze site kun je de merken van de voorafgaande maanden bekijken. Wij kiezen altijd voor de beste merken van topkwaliteit.

Is de inhoud van de Beautybox elke maand anders? 
Jazeker, de Beautybox is elke maand totaal anders! Je ontvangt een uitgebreide mix van cosmeticaproducten; van prachtige high-end merken en niche brands tot de nieuwste innovaties op de markt. Een jaarabonnement levert dus allerlei verschillende unieke beautyproducten op.

Ik heb een suggestie voor een leuk merk, kan ik meedenken over de inhoud van de box?
We zijn erg benieuwd hoe de Beautybox jou bevalt en we vinden het heel leuk als je jouw  ideeën of wensen met betrekking tot de inhoud van de Beautybox met ons deelt. Stuur een mailtje naar info@beautybox.nl en laat ons jouw suggesties weten!

Mijn beautysample bevalt heel goed, waar kan ik de fullsize variant kopen?
De informatie over waar je het product kan kopen kan je vinden op onze website onder het menu  'producten'. 

VRAGEN MET BETREKKING TOT HET ABONNEMENT

Hoe word ik abonnee van de Beautybox? 
Meld je aan via 'direct bestellen' onder het menu 'abonnement'. Een abonnement kost €14,95 per maand en zal automatisch aan het einde van de maand worden afgeschreven van je rekening. Dat is inclusief verzendkosten. Je kunt je abonnement op ieder gewenst moment beëindigen.

Wanneer moet ik me aanmelden voor de Beautybox?
Aanmelden voor Beautybox kan op elk gewenst moment. Het kan voorkomen dat de box van een bepaalde maand snel uitverkocht is. Indien de box van de desbetreffende maand is uitverkocht, ontvang je hier altijd een melding van bij je inschrijving zodat je precies weet vanaf wanneer je de eerste Beautybox zal ontvangen. 

Zit ik direct aan een jaarabonnement vast? 
Nee, je kunt je abonnement opzeggen wanneer je maar wilt.

Hoe beëindig ik mijn abonnement?
Het abonnement op de Beautybox wordt iedere maand automatisch verlengd. Je kunt het abonnement op ieder gewenst moment opzeggen via de Beautybox website. Wil jij je afmelden? Schrijf je dan uit voor de eerstvolgende betaling. De incasso vindt plaats rond de 15de van de maand. Om op te zeggen log je in op jouw persoonlijke account en ga naar het 'account overzicht'. Je annuleert het abonnement eenvoudig door te klikken op de button 'annuleren'. Binnen 14 dagen ontvang je een e-mail met een annuleringsbevestiging. Je ontvangt altijd nog de laatste box waarvoor je betaald hebt.

Kan ik mijn aankoop herroepen?
Je kunt gebruik maken van het wettelijk herroepingsrecht. In de algemene voorwaarden kun je meer lezen over de wijze en de termijn waarbinnen je gebruik kunt maken van dit recht.

VRAGEN MET BETREKKING TOT BETALINGEN

Betaal ik nog verzendkosten? 
Je betaalt voor de Beautybox €14,95 euro, dat is inclusief  €2,50 verzendkosten.

Wanneer worden de abonnementskosten afgeschreven?
In de maand dat je abonnee wordt van de Beautybox, worden de kosten van €14,95 direct van je rekening afgeschreven. De abonnementskosten van de opvolgende maanden worden via een automatische incasso rond de 15de van de maand afgeschreven van je rekening voor de aankomende box.

Van welke betaalmethoden kan ik gebruikmaken?
Je kunt betalen met iDEAL, Credit Card of via een eenmalige machtiging. Op het moment dat je het abonnement afsluit kan je kiezen tussen de verschillende betaalopties.

VRAGEN MET BETREKKING TOT VERZENDINGEN

Wanneer ontvang ik de Beautybox?
De Beautybox wordt één keer in de maand verzonden, in de eerste twee weken van de nieuwe maand. Op het moment dat de box met beautyverrassingen naar jou is verzonden, ontvang je een mailtje ter bevestiging zodat je weet wanneer je de box kan verwachten. 

Kan de Beautybox ook naar het buitenland worden verzonden? 
De Beautybox wordt momenteel alleen in Nederland bezorgd. Mocht hier verandering in komen, informeren we je via de Beautybox nieuwsbrief. We willen dit jaar wel graag naar België gaan verzenden, dus hou ons in de gaten.

Wat doe ik als ik mijn Beautybox niet heb ontvangen?
Mocht je de Beautybox niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, met vermelding van je volledige naam en of e-mailadres en orderID. Je orderID kan je vinden op jouw persoonlijke account, bij het 'account overzicht'. Wij zullen dan de box voor je traceren en er zorg voor dragen dat je de box zo snel mogelijk ontvangt.

Hoe weet ik of mijn Beautybox box is verstuurd?
Op het moment dat de Beautybox is verstuurd, ontvang je van ons een e-mail met een bevestiging van de verzending.

Hoe kan ik mijn verzendadres wijzigen?
Je kunt het verzendadres op elk gewenst moment aanpassen via de Beautybox website. Log in op jouw persoonlijke account en ga naar het 'account overzicht'. Je past je adres aan door te klikken op de button 'Adres wijzigen'. Houd er wel rekening mee dat vanaf de 25e van de maand de wijzigingen voor de opvolgende maand niet meer doorgevoerd kunnen worden. Als je na deze datum wijzigingen aanbrengt, zal de wijziging doorgevoerd zijn bij de Beautybox van de daaropvolgende maand. Mocht je na deze datum echt graag je adres willen wijzigen, dan kun je ons mailen op info@beautybox.nl.

Om op de hoogte te blijven van Beautybox ‘behind the scenes’, winacties en andere leuke nieuwtjes, check dan regelmatig onze NEWSpagina!

Populair

5 Best of Beautybox producten

Naast de vier producten die iedereen ontvangt zitten er in de september editie ook vijf 'Best of....

Lees verder